Üst bar özel içeriği

UTM

UTM, “Urchin Tracking Module” kısaltmasıdır ve bir web sitesindeki trafik kaynaklarını izlemek ve analiz etmek için kullanılan bir URL parametre sistemidir. UTM parametreleri, bir web sitesindeki farklı trafik kaynaklarından gelen ziyaretçileri birbirinden ayırt etmek için kullanılır.

Web analitiği için kullanılan birçok araçta kullanabileceğiniz UTM parametreleri, bir URL’e ek parametreler olarak eklenir. Bu parametreler, kampanya kaynağı, kampanya aracı, kampanya adı, kampanya içeriği ve kampanya terimi gibi bilgileri içerebilir. Örneğin, bir e-posta kampanyasından gelen trafiği izlemek için, bir e-posta mesajındaki URL’ye “utm_source=email&utm_medium=email&utm_campaign=summer_sale” gibi parametreler eklenerek, e-posta kampanyasından gelen trafiği takip edebilirsiniz.

İlgili SEO Terimleri

Bu Gönderide 0 Yorum Var

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Sayfa başına kaydırma butonu.