Pogo sticking, bir arama motoru sonuç sayfasında (SERP) kullanıcıların bir arama sorgusu için listelenen birden fazla sayfayı ziyaret edip hemen geri dönmesi veya diğer bir ifadeyle kullanıcıların bir sayfaya girip hemen tekrar SERP sayfasına geri dönmesi anlamına gelir.
Genellikle kullanıcıların arama sonuçlarında istedikleri bilgiyi hızlı bir şekilde bulamaması durumunda ortaya çıkan Pogo sticking, bir web sitesinin arama motoru sıralaması üzerinde olumsuz bir etkiye sahip olabilir.
Pogo sticking’in olumsuz etkisini önlemek için, bir web sitesinin içeriği kullanıcılara doğru ve kolay bir şekilde sunulmalıdır. Arama sonuçlarında listelenen sayfa başlıkları ve meta açıklamalar, kullanıcıların sayfaların içeriği hakkında bir fikir edinmesine yardımcı olmalıdır. Ayrıca, bir web sitesinin içeriği kolayca gezilebilir ve kullanıcı dostu bir arayüzle sunulmalıdır.
Bu Gönderide 0 Yorum Var