CRO (Dönüşüm Oranı Optimizasyonu), bir web sitesi veya dijital varlığın ziyaretçilerini, müşterilere veya potansiyel müşterilere dönüştürmek için yapılan, hipotez – test – sonuç esasına dayanan sürekli bir iyileştirme sürecidir.
Dönüşüm optimizasyonunun amacı dijital varlıklardaki mevcut trafikten daha fazla dönüşüm sağlamaktır. CRO uzmanları bunun için çeşitli stratejiler, teknikler ve araçlar kullanır. Örneğin, bir web sitesindeki butonların rengi, yazı tipleri, sayfa düzenleri veya başlıklar gibi çeşitli unsurlar, kullanıcı davranışını ve dönüşüm oranını etkileyebilir.
CRO teknikleri, A/B testi, çok değişkenli testler, kullanıcı geri bildirimleri, çevrimiçi anketler ve başka araştırma yöntemlerini içerir.
Bu Gönderide 0 Yorum Var