Conversion Rate (Dönüşüm Oranı), bir dijital platformu ziyaret eden ziyaretçilerin istenilen bir eylemi gerçekleştirme oranıdır. Bu eylem örneğin ürün satın almak, form doldurmak, üyelik oluşturmak veya indirme yapmak olabilir. Dönüşüm oranı, dijital platformlarda kullanıcıların ne kadar iyi yönlendirildiğini, sayfaların ne kadar ilgi çekici olduğunu ve istenen hedefe ulaşmada ne kadar etkili olduğunu gösterir.
SEO Sözlüğü
İlgili SEO Terimleri
- Yönlendirilen Trafik (Referral Traffic)
- Oturum (Session)
- SEO Görünürlüğü (SEO Visilbility)
- SEO Analizi (SEO Analysis)
- Paid Traffic (Ücretli Trafik)
- Pages / Session (Sayfalar/Oturum)
- Organik Trafik
- New Users (Yeni Kullanıcılar)
- Landing Page (AçılışSayfası)
- Impression (Gösterim)
- Google Trends
- Google Tag Manager (GTM)
- Google Search Console
- Google Analytics
- Fetch As Google (Google Gibi Getir)
- Exit Page (Çıkış Sayfası)
- CRO (Dönüşüm Oranı Optimizasyonu)
- Direkt Trafik
- Data Studio
- CTR (Tıklama Oranı)
Bu Gönderide 0 Yorum Var