Üst bar özel içeriği

Profesyonel E-Ticaret Danışmanlığı

E-Ticaret Danışmanlığı hizmetimiz; sektör, ürün, rakip ve rekabet analizleri ile başlayan, kapsamlı SWOT analizinin çıkarılması ve planlanan uygulamaların belirlenen takvime uygun olarak gerçekleştirilmesi ile e-ticaret sitenizde cironuzu ve karlılığınızı artırmayı hedefleyen çalışmaları kapsıyor.

E-Ticaret Nedir?

E-Ticaret kısaca internet üzerinden yapılan ticarettir. Üreticiler ve satıcılar ürün ve hizmetlerini internet üzerinden satışa sunarak e-ticaret’e başlayabilirler. E-Ticaret, fiziksel ticarete göre çok daha avantajlı olmakla beraber başarılı e-ticaret’te başarılı olabilmek için profesyonel destek almak oldukça önemlidir.

Neden E-Ticaret?

E-Ticaret, ürün ve hizmetlerinizi zamandan ve mekandan bağımsız olarak, dünyanın her yerine satabileceğiniz 7 gün 24 saat açık bir mağazanızın olmasını sağlar. Profesyonel E-Ticaret Danışmanlığımız ile e-ticaret sitenizin ziyaretçi sayısını ve satışlarını arttıracak çözümler sunuyoruz.

E-Ticaretin sunduğu avantajlar:

  • Ölçülebilirlik
  • Hedef kitleye erişim
  • Potansiyel müşterilerle etkileşim
  • Daha düşük maliyet
  • Küresel pazarlara erişim
  • Yeniden pazarlama imkanı
eticaret danışmanlığı

E-Ticaret Danışmanlığı Sürecimiz

1. Fizibilite ve Analiz

E-Ticaret danışmanlığı hizmetimiz fizibilite ve analiz çalışmaları ile başlıyor. Ürün, sektör, rakip ve rekabet analizinin yanı sıra mevcut bir e-ticaret siteniz varsa 360 e-ticaret süreçlerini analiz ediyoruz.

2. E-Ticaret Planı ve Uygulanabilir Fikirler

Fizibilite ve analiz sonuçlarında edindiğimiz bilgiler ve içgörüler ile size özel bir e-ticaret planı oluşturarak hedeflerinize ulaşmak üzere uygulama aşamasına geçiyoruz.

3. Uygulama

E-Ticaret planına dahil ettiğimiz tüm konular için 360 e-ticaret optimizasyon çalışmalarını gerçekleştiriyoruz.

4. Takip ve Raporlama

E-Ticaret danışmanlığı kapsamında yaptığımız tüm çalışmaları takip ediyor ve raporluyoruz. Yaptığımız çalışmaların artısını eksisini değerlendiriyor, gerekli hallerde revize işlemleri yapıyoruz.

E-Ticaret'in Önemi

0milyar
Dünya İnternet Popülasyonu
0milyar
Global sosyal medya kullanıcı sayısı
0
Google'da 1 saniyede yapılan arama sayısı
%0
Mobil cihazlardan internete erişim oranı
%0
Organik trafik kanalının diğer kanallara oranı

E-Ticaret Danışmanlığı Teklifi

Aşağıdaki teklif formunu doldurun, hemen size özel fiyat teklifimizi iletelim.

    E-Ticaret Danışmanlığı Hizmetimiz
    Hangi İşletmeler İçin Uygun?

    • E-Ticaret’e yeni başlayacak olan işletmeler
    • E-Ticaret satışlarını ve cirosunu arttırmak isteyen işletmeler
    • Daha fazla potansiyel müşteriye ulaşmak isteyen işletmeler
    • Dönüşüm oranını arttırmak isteyen işletmeler

    E-Ticaret ile ilgili sık sorulan sorular

    E-Ticaret’e başlamak için öncelikle satacağınız ürünleri, amaçlarınızı ve hedeflerinizi belirlemelisiniz. Sonrasında bir e-ticaret sitesi kurarak ürünlerinizi oluşturmalısınız. E-Ticaret sektöründe rekabet yüksek olduğundan e-ticaret altyapısının tüm ihtiyaçlarınızı karşıladığından emin olmalısınız.

    Hangi e-ticaret yazılımını kullanmanız gerektiğinden emin değilseniz bizimle iletişime geçebilirsiniz. Fizibilite analizi yaparak size en uygun çözümü sunabiliriz.

    E-Ticaret’te satacağınız ürünü belirlerken en önemli iki kriter talep ve rekabettir. Eğer rekabetin çok zorlu olmadığı bir pazara ‘talep edilen’ bir ürün ile girerseniz çok fazla çaba sarf etmenize gerek kalmadan ürününüz kendini satacaktır. Ancak talebin az ve rekabetin zorlu olduğu pazarlarda e-ticaret satışları da zor olmaktadır. Bu yüzden satmak istediğiniz ürün ne olursa olsun pazar analizi yapmanız ve profesyonel e-ticaret danışmanlık hizmeti almanızı öneririz.

    Kısa cevabımız hayır. Rekabetin günden güne arttığı e-ticaret sektöründe kurumunuza özel e-ticaret stratejileri ile eticaret süreçlerini optimize edebilmeniz ve dönüşüm oranını arttırabilmeniz için danışmanlık hizmeti almanızı öneriyoruz.

    E-Ticaret danışmanlığı hizmeti sürekli takip ve optimizasyon gerektiren bir iş olduğundan proje büyüklüğüne ve sektörel rekabete göre ayrılacak zaman belirlenmekte ve e-ticaret danışmanlık ücreti Adam/Saat şeklinde ücretlendirilmektedir. Size özel teklifimizi iletebilmemiz için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

    B2C e-ticaret firmadan son kullanıcıya satış anlamına gelen bir e-ticaret yöntemidir. İngilizcesi Business to Consumer olan B2C terimi, firmalar tarafından son kullanıcıya yapılan satışları ifade etmek için kullanılır. İnternet üzerinden hızlı tüketim ürünleri satan e-ticaret şirketleri B2C’ye örnektir.

    B2B e-ticaret, firmadan firmaya satış anlamına gelen bir e-ticaret yöntemidir. İngilizcesi Business to Business olan B2B terimi, firmalar tarafından son kullanıcıların yine firmaların olduğu satışları ifade etmek kullanılır. İnternet üzerinden bayileri için toptan satış yapan firmalar, kurumsal hizmetler veren yazılım ve tasarım firmaları B2B e-ticaret’e örnektir.

    Teknolojinin gelişmesi, akıllı telefon kullanımının yaygınlaşması ve internet hızlarının artması ile mobil ticaret gelişti. Mobilite ile birlikte artık insanlar mobil cihazlardan online alışveriş yapıyorlar ve siparişlerini mobil cihazlarından takip ediyorlar. Esasen E-Ticaret’in bir alt segmenti olarak ortaya çıkan mobil ticaret, bazı eticaret sitelerinde e-ticaret’ten daha fazla satış yapılan bir kanal haline geldi.

    Evet. Net 360 olarak açık kaynak kodlu e-ticaret yazılımları ile işletmenize özel e-ticaret sitesi kuruyoruz. Binlerce hazır tasarım arasından dilediğinizi tercih edebiliyor, hemen satışa başlayabiliyorsunuz.

    E-Ticaret Danışmanlığı ile hedeflerinize daha hızlı ulaşabilirsiniz.
    Teklif Alın

    Sayfa başına kaydırma butonu.