Üst bar özel içeriği
eticaret-seo-kılavuzu
21 Şubat 2023

E-Ticaret Siteleri İçin SEO Başlangıç Kılavuzu

E-ticaret siteleri, internet üzerinden ürün ve hizmet satmak isteyen işletmeler için büyük bir potansiyele sahiptir. Ancak, online dünyada milyonlarca web sitesi bulunduğu için, e-ticaret sitenizin arama motorlarındaki (SERP) konumunu yükseltmek oldukça zordur. Doğru SEO stratejileri uygulanmadığı takdirde, e-ticaret sitelerinin arama motorlarında yeterince görünür olması mümkün değildir, bu nedenle e-ticaret siteleri için doğru SEO stratejilerini uygulamak, sitenizin Google arama sonuç sayfalarında yükselmesine yardımcı olabilir. E-Ticaret siteleri için SEO kılavuzumuzu takip ederek sitenizde SEO'ya dair neler yapabileceğinizi öğrenebilirsiniz. Ayrıca yapılabilecek seo çalışmaları hakkında bilgi sahibi olsanız da seo sadece bilgi değil, deneyim, adaptasyon ve takip gerektitir. Eğer SEO'nuzu profesyonel ellere teslim etmek…

Dönüşüm Oranı Nedir? Dönüşümler Nasıl Artırılır?
6 Şubat 2023

Dönüşüm Oranı Nedir? Dönüşümler Nasıl Artırılır?

Dönüşüm oranı, bir pazarlama veya satış kampanyasının başarısını ölçmek için kullanılan bir metriktir. Dönüşüm oranı, bir kampanyanın hedef kitleye ulaşma oranını ve hedef kitleye ulaşanların ne kadarının gerçekten bir ürün veya hizmet satın alması veya bir işlem yapması gibi bir hedefe ulaşma oranını gösterir. Dönüşüm Oranı Hesaplama Formülü: Dönüşüm Oranı = (Dönüşüm Sayısı / Toplam Ziyaretçi Sayısı) x 100 Dönüşüm oranı, (dönüşüm sayısı) / (trafik sayısı) formülü ile hesaplanır ve yüzde olarak ifade edilir. Örneğin, bir web sitesinde 1000 ziyaretçi var ve bu ziyaretçilerden 100 tanesi bir ürün satın aldıysa, dönüşüm oranı %10 olur. Dönüşüm Oranını Etkileyen Faktörler: Dönüşüm oranını…

Sayfa başına kaydırma butonu.