Üst bar özel içeriği
eticaret-seo-kılavuzu
21 Şubat 2023

E-Ticaret Siteleri İçin SEO Başlangıç Kılavuzu

E-ticaret siteleri, internet üzerinden ürün ve hizmet satmak isteyen işletmeler için büyük bir potansiyele sahiptir. Ancak, online dünyada milyonlarca web sitesi bulunduğu için, e-ticaret sitenizin arama motorlarındaki (SERP) konumunu yükseltmek oldukça zordur. Doğru SEO stratejileri uygulanmadığı takdirde, e-ticaret sitelerinin arama motorlarında yeterince görünür olması mümkün değildir, bu nedenle e-ticaret siteleri için doğru SEO stratejilerini uygulamak, sitenizin Google arama sonuç sayfalarında yükselmesine yardımcı olabilir. E-Ticaret siteleri için SEO kılavuzumuzu takip ederek sitenizde SEO'ya dair neler yapabileceğinizi öğrenebilirsiniz. Ayrıca yapılabilecek seo çalışmaları hakkında bilgi sahibi olsanız da seo sadece bilgi değil, deneyim, adaptasyon ve takip gerektitir. Eğer SEO'nuzu profesyonel ellere teslim etmek…

isletmeler-icin-sosyal-medya
20 Şubat 2023

İşletmeler sosyal medyayı nasıl kullanmalı?

Milyonlarca kullanıcısı olan sosyal ağlar, işletmeler için vazgeçilmez bir mecra haline geldi. Firmalar hem daha fazla kişiye ulaşmak, hem marka bilinirliğini artırmak, hem de satışları artırmak için sosyal medyayı bir pazarlama kanalı olarak kullanıyor. Sosyal medya konusunda profesyonel destek alan firmalar günden güne yükselirken, sosyal medya iletişimini doğru yapamayan ve krizlerle boğuşan işletmeler de var. Peki işletmeler sosyal medyayı nasıl kullanmalı? İşletmelerin sosyal medyayı etkili bir şekilde kullanabilmeleri için hazırladığımız kontrol listesini aşağıda görebilirsiniz. Hedef Kitleyi Belirleme: Hedef kitlelerinizi belirlemeniz ve hangi sosyal medya platformlarında aktif olduklarını tespit etmelisiniz. Buna göre işletmenizin bulunacağı sosyal ağları seçebilirsiniz. Strateji Belirleme: Sosyal medya…

İşletmeler için sosyal medyanın önemi
20 Şubat 2023

İşletmeler için sosyal medyanın önemi

Sosyal medya, günümüzde işletmeler için önemli bir pazarlama kanalıdır. Bu nedenle, birçok işletme, hedef kitlelerine ulaşmak ve markalarını tanıtmak için sosyal medya platformlarını kullanmaktadır. Sosyal medya, işletmelerin hedef kitlelerine doğrudan ulaşmasını, markalarını ve ürünlerini tanıtmasını ve müşteri sadakatini artırmasını sağlar. Ayrıca sosyal medya, SEO stratejileri için de önemlidir. Sosyal medyada yaptığınız paylaşımlar, web sitenizin organik trafiğini artırabilir ve backlink profilinizi olumlu yönde etkiler. Sosyal medya, işletmelere birçok avantaj sunmaktadır. İşletmeler, sosyal medyayı etkili bir şekilde kullanarak daha fazla kişiye ulaşabilir, marka bilinirliğini artırabilir, markalarını ve ürünlerini tanıtabilirler. Ayrıca günümüzde birçok işletme sosyal medyayı bir müşteri ilişkileri aracı olarak da kullanmaktadır.…

google-arama-temelleri
20 Şubat 2023

Google’ın Arama Temellerini stratejiye dönüştürmek için 10 ipucu

SEO, web sitelerinin arama sonuçlarında daha yüksek bir konuma yükselmesine yardımcı olan bir dizi teknik ve stratejiden oluşur. Bu teknikler arasında, anahtar kelimeler, içerik, meta açıklamaları, site hızı, mobil uyumluluk, E-A-T, backlinkler, sosyal medya ve analiz gibi faktörler yer almaktadır. Bu makalede, Google'ın Arama Temellerini stratejiye dönüştürmek için 10 önemli ipucuna daha detaylı bir şekilde göz atacağız. Anahtar Kelimeler: Web sitenizin SEO stratejisi için anahtar kelimeler belirleyin. Anahtar kelimelerinizi belirlemek için anahtar kelime araştırması yapın ve web sitenize uygun anahtar kelimeleri belirleyin. İçerik: Kaliteli, özgün ve yararlı içerikler oluşturun. İçeriklerinizin kullanıcılar tarafından paylaşılabilir ve link alınabilir olmasına özen gösterin. Başlıklar:…

google-algoritma-guncellemeleri
20 Şubat 2023

Google Algoritma Güncellemeleri

Google algoritma güncellemeleri, Google'ın arama motoru algoritmasında yapılan değişikliklerdir. Google, arama sonuçlarını daha doğru ve kaliteli hale getirmek için sürekli olarak algoritmasını günceller ve iyileştirir. Bu güncellemeler, bazen küçük değişiklikler şeklinde olurken, bazen de büyük ölçekli ve yaygın etkiye sahip güncellemeler olarak karşımıza çıkar. Algoritma güncellemelerinin amacı, kullanıcılara daha doğru ve alakalı arama sonuçları sunmaktır. Bu nedenle, algoritmalar arama sonuçlarının kalitesini etkileyen birçok faktöre göre belirlenir. Örneğin, içerik kalitesi, backlink profili, kullanıcı deneyimi, mobil uyumluluk ve E-A-T (Uzmanlık, Otorite, Güvenilirlik) kriterleri gibi faktörler, arama sonuçlarının sıralamasını etkileyen önemli faktörler arasındadır. Algoritma güncellemeleri, web siteleri ve SEO profesyonelleri için önemlidir çünkü…

Google E-A-T Kriterleri ve SEO
20 Şubat 2023

Google E-A-T Kriterleri ve SEO

Google E-A-T, Google'ın 2018 yılında yayınladığı bir arama algoritması güncellemesidir. E-A-T, "Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness" (Uzmanlık, Otorite, Güvenilirlik) kelimelerinin baş harflerinden oluşur. Google bu güncelleme ile özellikle sağlık, finans ve diğer bazı alanlarda arama sonuçlarının kalitesini artırmayı hedeflemiştir. E-A-T hangi sorunu çözüyor? Açıkçası E-A-T, daha fazla trafiğe ulaşmak için başta haber ve blog siteleri olmak üzere, binlerce web sitesi tarafından doğruluğu tartışmalı olan ve güvenilir kaynaklara dayanmayan içeriklerin önüne geçmek amacıyla çıkarıldı. Örneğin herhangi bir hastalık ile ilgili tedavi edici iddiasıyla bazı yöntemlerin yayınlanması. Hiçbir sağlık otoritesi veya doktor tarafından önerilmediği halde bazı web siteleri bu tür içerikler ile milyonlarca kişiye…

google sıralamsı ve seo
20 Şubat 2023

Google SEO (Sıralama Faktörlerini Anlamak)

Google, web sayfalarını dizine ekleyen ve kullanıcıların yaptığı arama sorgularına yanıt olarak geri döndüren otomatik bir sistem kullanır . Google, dizine eklenmiş bu sayfaları, nihai olarak kullanıcıların aradıkları bilgileri bulmalarına yardımcı olmayı amaçlayan çeşitli faktörlere dayalı olarak algoritmik olarak değerlendirir. Bu nedenle, bir şeyi Google'da aradığınızda, algoritmanın arama sorgunuza en uygun olarak belirlediği dizinden alınan sonuçlar, SERP'nin ( arama motoru sonuç sayfası) üst kısmına daha yakın olacaktır. Aramadaki bu katmanlı görünürlük, Google'ın her aramayla ilgili alaka düzeyini ve göreli değeri nasıl belirlediğinden bahsettiği için genellikle sıralama olarak adlandırılır. Bu belirleme, çok çeşitli faktörlere dayanmaktadır ve bunların çoğu, Google'ın sıralama faktörlerini…

Dönüşüm Oranı Nedir? Dönüşümler Nasıl Artırılır?
6 Şubat 2023

Dönüşüm Oranı Nedir? Dönüşümler Nasıl Artırılır?

Dönüşüm oranı, bir pazarlama veya satış kampanyasının başarısını ölçmek için kullanılan bir metriktir. Dönüşüm oranı, bir kampanyanın hedef kitleye ulaşma oranını ve hedef kitleye ulaşanların ne kadarının gerçekten bir ürün veya hizmet satın alması veya bir işlem yapması gibi bir hedefe ulaşma oranını gösterir. Dönüşüm Oranı Hesaplama Formülü: Dönüşüm Oranı = (Dönüşüm Sayısı / Toplam Ziyaretçi Sayısı) x 100 Dönüşüm oranı, (dönüşüm sayısı) / (trafik sayısı) formülü ile hesaplanır ve yüzde olarak ifade edilir. Örneğin, bir web sitesinde 1000 ziyaretçi var ve bu ziyaretçilerden 100 tanesi bir ürün satın aldıysa, dönüşüm oranı %10 olur. Dönüşüm Oranını Etkileyen Faktörler: Dönüşüm oranını…

Pazarlamayı Dönüştüren 10 Araç
6 Şubat 2023

Pazarlamayı Dönüştüren 10 Araç

Pazarlama sektöründe teknolojinin etkisi her geçen gün artmaktadır. Ürün ve hizmetleri tanıtmak ve tüketicileri etkilemek için kullanılan teknolojiler, daha etkili ve doğru pazarlama kampanyaları oluşturulmasına yardımcı olmaktadır. Önümüzdeki yıllarda, teknolojinin pazarlama sektöründeki etkisi daha da artacak ve daha etkili pazarlama stratejileri oluşturulmasına yardımcı olacaktır. Son 10 yılda pazarlamayı dijitalleştiren ve dijital pazarlama sektörüne dönüştüren 10 araç: Küçük Veri (Small Data): Küçük veri, tekil kullanıcı davranışlarını ve tercihlerini belirlemek için kullanılan verilerdir. Pazarlama stratejilerinin daha etkili hale gelmesine yardımcı olan küçük verilere örnek olarak bir internet sitesi ziyaretinizdeki sayfa dolaşmalarınız, baktığınız ürünler vb. aksiyonları gösterebiliriz. Sanal ve Artırılmış Gerçeklik (VR/AR): VR/AR,…

İçerikle pazarlama nedir ve nasıl yapılır?
6 Şubat 2023

İçerikle pazarlama nedir ve nasıl yapılır?

İçerik pazarlama, bir markanın kaliteli ve faydalı içerikler üretmesi, bu içeriklerin müşterilerinin dikkatini çekmesini, onların markaya bağlılığını arttırması amacıyla kullanılan bir pazarlama tekniğidir. İçerik pazarlama, blog yazıları, sosyal medya paylaşımları, infografikler, podcastler, videolar gibi farklı türde içeriklerden oluşabilir. Başarılı bir içerik pazarlama stratejisi, müşterilerin markaya bağlılığını arttırarak, müşteri sadakatini ve marka farkındalığını artırabilir. Ancak bunun için  hedef kitlenin iyi belirlenmesi, anahtar hedeflere yönelik içerik stratejisinin oluşturulması, kaliteli içerikler üretilmesi, içeriklerin dağıtım kanallarının belirlenmesi ve tüm çalışmaların detaylı bir şekilde analiz edilmesi gerekir. 5 Adımda İçerik Pazarlama Hedef kitlenin belirlenmesi: İçeriklerin kimlere hitap etmesi gerektiği belirlenmelidir. a. Demografik verilerin analizi b.…

Sayfa başına kaydırma butonu.